Christmas at Designer Outlet Roermond

Designer Outlet Roermond

DESIGNER OUTLET ROERMOND

Het designer outlet in een Roermond is een plek waar ik jaren wekelijks kwam, omdat mijn eerste bijbaantje in één van de winkels in het outlet was. Nu kom ik er niet meer zo vaak, mede omdat ik niet meer in Roermond woon. Ieder jaar loop ik wel graag een rondje door het outlet in december, omdat ik keer op keer weer geniet van de kerstsfeer. Met de kerstliedjes die door de speakers luidden en de notenkrakers op bijna iedere hoek, ging ik met mijn zus en de camera's van onze iPhones op stap. Samen neurieden we mee met de liedjes en genoten we van een wafel. Ben jij al eens in het outlet in Roermond geweest? Zo ja, wat vond je ervan? Zo nee, zou je er graag eens heen willen? Ik hoor het heel graag van je in de comments!

The designer outlet in Roermond is a place where I used to be on a weakly basis, since I had my first ever job in one of the stores there. The last years I haven't been there quite that often and one of the reasons for that is that I do not live in Roermond anymore. Every year I do love to walk around there in december, because I keep enjoying their Christmas decorations again and again. With Christmas music coming from their speakers and nut crackers on every corner, my sister and I took a walk around with the cameras of our iPhones. Together we sang along to the music and enjoyed a Belgian waffle. Have you ever been to the outlet of Roermond and how did you like it? If not, would you like to go there one day? I would love to hear from you in the comments below!

Designer Outlet Roermond

Designer Outlet Roermond


Designer Outlet Roermond

Designer Outlet Roermond





4 comments:

  1. Wat ziet het er gezellig uit! Eigenlijk moet ik er voor de kerst ook nog heen! Zo leuk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan ik je absoluut aanraden Joanne! Juist nu in december is het er echt genieten! X

      Delete
  2. Ahh, wat ziet het er enorm gezellig uit met alle kerstversiering! Ik ben nog nooit bij de outlet geweest, maar lijkt me zeker leuk!

    ReplyDelete
  3. ik zag het al op Instagram voorbij komen! Leuke foto's, vooral die met de weerspiegeling in de kerstbal!

    ReplyDelete

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.