Milan Getaway part II - Navigli

travel tips, Milan

MILANO GETAWAY PART II - NAVIGLI 

Hoi bij weer een post over Milaan! Vorige week publiceerde ik al een artikel over de dom en de gallerie Vittorio Emanuel, maar ook deze week dromen we weer even terug naar die heerlijke zomervakantie (die nu alweer veel te ver weg lijkt). 
Een zomeravond kun je in Milaan wellicht het beste doorbrengen in de wijk Navigli. Deze wijk wordt ook wel het Venetië van Milaan genoemd, met haar aangelegde kanalen en vele terrasjes en restaurantjes. Tom en ik hebben hier twee van de drie avonden gegeten, waar ik later meer over zal schrijven!
Navigli is heerlijk bruisend en heeft iets magisch tijdens zonsondergang. Absoluut heengaan als je in Milaan bent! Laat je me weten wat je vindt van mijn foto's? (Staat de sfeer er goed op?:))

Hello at another post about Milan! Last week I already published an article about the duomo and the gallery of Vittorio Emanuel, but this week we can also dream of last summer vacation and take a look at my photos of the neighborhood Navigli! 
There is perhaps not a better place in Milan to celebrate your summer evening. Navigli is also called the Venice of Milan, with her canals and many bars and restaurants. Tom and I had dinner two out of our three nights in one of those restaurants, which I will write more about later.
Navigli is the place to be and has something magical about it during sunset. You should definitely go here when you're in Milan! Will you let me know what you think of my photos? (Was I able to capture the relaxed atmosphere?:))

travel tips, Milan

travel tips, Milan

travel tips, Milan

travel tips, Milan

travel tips, Milan

travel tips, Milan

travel tips, Milan


No comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.