The Lady Behind The Camera

Eline Rewinkel Fotografie

Enkele weken terug wisten Fien en Sascha mij op de foto vast te leggen zoals veel mensen mij kennen: een lachebekje. 'Het meisje met de lach'. Ik besloot om bovenstaande foto's met jullie te delen, omdat het wellicht ook leuk is om op deze blog meer foto's te zien van het meisje dat áchter de camera te vinden is!

A few weeks ago Fien and Sascha put me on a photo in a way that most people know me: a smiley face. 'The girl with the smile'. I decided to put these pictures online, because I figured that it might be nice to see more photos of the lady behind the camera on my blog.

P.S. Ik heb in de maand augustus nog best wat vrije dagen over. Dus mocht jij nog graag foto's willen, aarzel dan niet om contact met me op te nemen! Dit kunnen bijvoorbeeld ook foto's voor jouw eigen blog zijn! 







2 comments:

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.