Shoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Hey jij daar! (ENGLISH BELOW)
Wat vind ik het spannend om deze foto's met jullie te delen. Maar oh, wat heb ik er tegelijkertijd zin in! Nog nooit eerder ben ik zo blij geweest met het resultaat van een shoot, en ik hoop zo dat jullie net (oké, of bijna) zo enthousiast zijn als ik.
Twee maanden terug, begin juni, bracht mijn zus een bezoek aan me in Parijs. Eén ding was zeker: ik moest en zou een photoshoot met haar doen in de tuinen van Château de Versailles. Het bezoek aan Versailles had ik dus vier maanden lang uitgesteld, puur omdat ik dit voor met haar wilde bewaren. Het was een prachtige dag, de zon scheen eigenlijk zelfs iets té fel, en we voelden ons als prinsesjes in de tuinen van dit prachtige paleis. 
Het heeft lang geduurd voordat ik de foto's kon bewerken, omdat ik er goed voor wilde zitten. Samen met photoshop-tips die ik kreeg van Anastasia van iheartparis.fr, is dit het resultaat. Laten jullie me weten wat jullie ervan vinden? Wat is jullie favoriete foto? En tips zijn altijd welkom!


Hey you!

I'm quite nervous to share these photos with you, but on the other hand I am so so so excited. Never before have I been this happy with the result of a photoshoot I did, and I hope you will be just as (oke almost as) excited as I am! 
Two months ago, in the beginning of june, my sister visited me in Paris. One thing had to be done: a photoshoot in the gardens of Château de Versailles. I postponed my visit to Versailles for 4 months, because I wanted to save this to do with her. It was a lovely day, the sun was actually shining a bit too bright and we felt like princesses in the gardens of this beautiful palace. 
It took me a while to finish these photos, because I really wanted to take my time for it. Together with some photoshop-tips I got from Anastasia of iheartparis.fr, is this the result. Will you let me know what you think? What's your favorite? And I can always work with some tips!



Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles

Photoshoot in Versailles



Photoshoot in Versailles

5 comments:

  1. Hele mooie foto's Eline! Je hebt jezelf weer overtroffen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een ontzettend lieve reactie Murel! Ik kreeg er een hele grote lach van op mijn gezicht! :) Je weet dat jouw foto's de volgende zijn he... ;) X

      Delete
  2. Wat een prachtige foto's zeg! Ik vind de een-na-laatste foto het mooist :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Mylou! Wat lief, dankjewel! En dat is ook een van mijn favorieten. De wind speelde zo fijn met ons mee ;) X

      Delete
    2. De achtergrond met witte bloemen en rasterpatroon (een hek?) vind ik het mooist! Goed gezien! Wat een artistieke fotograaf én model! x

      Delete

© Eline Rewinkel. Powered by Blogger.